Tikslas – atgaivinti 4×4 sporto šaką – sėkmingai vykdomas


vaidas

Pasibaigus 2017 metų sezonui Lietuvos automobilių sporto federacijos 4×4 komiteto pirmininkas Vaidotas Paškevičius džiaugiasi, kad jis buvo gausus dalyvių skaičiumi, varžybų organizatorių įsitraukimu bei puikiais sportininkų rezultatais tiek pravažumo, tiek „Rally Raid“ čempionatuose. Žvelgdamas į praėjusius metus V. Paškevičius tikisi, kad ateinantys metai bus tokie pat sėkmingi ir įsimintini.

Praėjęs sezonas – turiningas

Praėjęs 2017 metų 4×4 automobilių sporto šakos sezonas maloniai nudžiugino gausiu dalyvių susidomėjimu ir įsitraukimu, kurį nulėmė didesnis šios sporto šakos viešinimas bei nuolatinis organizatorių dėmesys sportininkams. LASF 4×4 komiteto pirmininkas Vaidotas Paškevičius teigia, kad prieš tris metus išsikeltas 4×4 bendruomenės tikslas atgaivinti šią autosporto šaką kol kas vyksta 100 proc. pagal planą.

„Šių metų sezone 4×4 serijoje turėjome du čempionatus – pravažumo ir „Rally Raid“. Čempionatai buvo gana sudėtingi ir sunkūs, tačiau džiugu, kad dalyvių įsitraukimo juose netrūko. Pravažumo čempionato etapai vyko ir kaimyninės Latvijos teritorijoje, taip pat paskutiniame etape pravažumo čempionato metu vyko Šiaurės Europos šalių čempionato paskutinis etapas – tai išties didina 4×4 sporto šakos žinomumą ir profesionalumą. Tobulėja ir patys sportininkai bei technika“, – pasakoja V. Paškevičius.

LASF 4×4 komiteto pirmininkas išskiria ir aukštus sportininkų pasiekimus.

„Sportininkai dalyvavo Latvijos bei NEZ  čempionatuose ir tapo Čempionais TR1 kategorijose. Pasirodėme „Ladoga Trophy“ – viename sudėtingiausių pasaulio maratonų, kuris vyksta 8 dienas. Jame LASF 4×4 sportininkas Nerijus Gurklys nuo savo varžovų atsiplėšė net 7 valandas ir laimėjo antrus metus iš eilės PROTO klasėje (galingiausių visureigių klasė) – tai didelis pasiekimas garsinant Lietuvos vardą. Lyginant su praėjusiais sezonais galima drąsiai teigti, kad 4×4 sporto šaka auga. Vien  sezono uždarymo šventėje, kurioje apdovanoti čempionai, atvyko 90 žmonių – tai visiškas šios sporto šakos rekordas. Sezonas buvo tikrai geras ir turiningas“, – džiaugiasi LASF 4×4 komiteto pirmininkas.

2018 metų sezone tikisi išvysti ir Dakaro lenktynininkus

Vaidotas Paškevičius pasakoja, kad 4×4 automobilių sporto šaka išsiskiria tuo, kad turi du skirtingus čempionatus. Pravažumo čempionatas kitoks tuo, kad per paruoštas trasas gali pravažiuoti tik specialiai tam skirta mašina. Visureigiuose sėdintiems sportininkams tenka įveikinėti trasas pilnas vandens, kurių gylis būna net iki metro aštuoniasdešimties centimetrų. Tuo tarpu „Rally Raid“ galima vadinti lietuviškuoju Dakaru – visur smėlis, įkalnės, tramplynai, šuoliai su dviem tonomis sveriančiais visureigiais. Taip pat 4×4 – ekonomiška sporto šaka.

„4×4 išsiskiria iš kitų autosporto šakų ir labai smagu, kad vis daugiau žmonių tai pastebi. Šie metai buvo įsimintini, tad tikimės, kad 2018 metais šią tradiciją tęsime – auginsime savo bendruomenę.

Tikimės suburti kuo didesnį dalyvių skaičių varžybose. Varžybų organizatoriams linkime dar aukščiau užkelti kartelę ir ruošti vis įdomesnes bei labiau intriguojančias varžybas, o sportininkams – puikių rezultatų ne tik Lietuvoje, bet ir įsimintinų startų užsienyje. Galbūt kitą sezoną ir „dakaristus“ pavyks į varžybas pasikviesti bei pamatyti jų techniką. Tikslų turime daug ir esame pasiryžę juos sėkmingai vykdyti“, – ateinančio sezono planais dalinosi V. Paškevičius.

G. Matulaičio nuotrauka

informacijos šaltinis www.lasf.lt

4wd automobilių Naujametinis turnyras Tytuvėnuose


Snieguole new

Tytuvėniškiai daro Naujametinius stebuklus: navigacine treniruotę keičia į Naujametinį turnyrą "Surask Snieguolę varomą keturiais!"

Atnaujintas dalyvių sąrašas 2017.12.28
#3 Dalyviai


Data: gruodžio 30d.
Vieta: Pavydai (jau dabar pradėkit pavydėt, tie, kurie neatvažiuos ieškot Snieguolės). "Nijolės baras"
Laikas: Pradžia 9.00 val., pabaiga 19.00val.

Daugiau informacijos apie renginį
Turnyro aprasymas 171230

Turnyro dalyvio anketa
Turnyro dalyvio anketa

2018m. Lietuvos 4x4 sporto čempionatų ir taurės kalendorius


pravazumas

Pravažumo (trophy) čempionatas.

# 1 etapas 2018/04/14-15 Lietuva. „JOP trophy“. Organizatorius – Jungtinės Organizatorių pajėgos.

# 2 etapas 2018/05/05-06 Vilkyčiai. Organizatorius – „Vilkyčių visureigių klubas 4x4“

# 3 etapas 2018/06/23-24 Medininkai. „Medininkų pasienio patrulis“. Organizatorius – „Medininkų visureigių klubas“

# 4 etapas 2018/07/21-22 Kupiškis. „Kupiškio fiesta 4x4“. Organizatorius – „Kupiškio auto moto klubas“ ir visureigių klubas „35‘“

# 5 etapas 2018/09/08-09 Tauragė. „Tauragės ruduo“ Organizatorius – visureigių klubas „4x4 Tauragė“

 

RR

Bekelės lenktynių (rally raid) čempionatas ir taurė.

# 1 etapas 2018/05/18-19 Druskininkai. „4x4perimetras. Druskininkai“. Organizatorius – "Bekelės Fiesta". Čempionatas ir taurė (klasės "Sport", "Extreme", "Tourism", Moto")

# 2 etapas 2018/06/27-30 Druskininkai. Bekelės maratonas "4x4perimetras". Organizatorius – "Bekelės Fiesta". Čempionatas ir taurė (klasės "Sport", "Extreme", "Tourism", Moto")

# 3 etapas 2018/09/7-8 Smalininkai. „4x4perimetras. Jurbarkas“. Organizatorius – "Bekelės Fiesta". Čempionatas ir taurė (klasės "Sport", "Extreme", "Tourism", Moto")

# 4 etapas 2018/10/06 Druskininkai. „Druskininkų ralis“. Organizatorius – „Ajags"  Čempionatas (klasė "Sport")

# 5 etapas 2018/10/12-13 Organizatorius – "Bekelės Fiesta". Čempionatas ir taurė (klasės "Sport", "Extreme", "Tourism", Moto")

Navigacinė bėda


logas

Tai buvo netikėta. Po dviejų orientavimosi treniruočių ryškėja prastas vaizdelis. Lietuvoje nėra šturmanų / navigatorių. Arba jų yra nykstamai mažas kiekis. Tiesa šturmanų, kurie gali kabinti „gervės“  kablį - yra, tačiau, kuomet prasideda navigaciniai reikalai, prasideda problemos.
Kaip sprendžia problemas pravažume dalyvaujantys sportininkai? N. Gurklys „Ladoga trophy“ varžybose važiavo su latviu A. Zeiza, bet, kadangi latvių ekipažas susikonstravo savo automobilį, tai Nerijus dabar šturmano dairosi Rusijoje. A. Venckus dėl šios priežasties, apskritai nebevažiuoja.
Latviai pradėjo organizuoti šturmanams seminarus, nors pas juos padėtis geresnė, tai parodė treniruotė Utenoje, į kurią atvažiavo latvių ekipažas, A. Mizga, G. Strazdiņš, S. Freimane, jie pirmieji susitvarkė su visomis užduotimis. Norėdami pasitreniruoti nuvažiavo 400km.
Kuomet paprašiau A. Sutkaus, kuris turi didžiulę navigavimo patirtį, išvardinti lietuviškus navigatorius, jis paminėjo du: R. Danilevičių ir D. Danusą. V. Paškevičius pridėjo M. Aškelėną, o D. Danusas – J. Stakvilevičių. Ir viskas?!
Tai viena iš priežasčių, dėl kurios pravažumo sportininkams, nepatinka orientaciniai ruožai, o norisi važiuoti tik „purvo žiedą“, kur nėra jokios navigacijos.
Šturmano dabas prasideda žymiai anksčiau, nei ekipažas atrieda prie starto linijos.

Gediminas Grigaitis

p.s. „Bekelės fiesta“ pradėjo ciklą navigacijos treniruočių, kurias ateityje papildysime teorija.

Orientacinė / navigacijos treniruotė #2


logas

Lapkričio 25d.
Susitikimo vieta Utena, kavinė "Abuva"
Susitikimo vietos nuoroda

Treniruotės aprašymas
Treniruote171125

Dalyvio anketa
Anketa171125

  • rk.lt
  • 4x4padangosiksliukas 2
  • lasf9
  • 4x4service10
  • Paveiksliukas 12